Tema: Re: leidimas tiesti komunikacijas per valstybine zeme
Autorius: Itariu_BITES
Data: 2009-07-10 17:06:35
pirmiausia: levi projektuotojai, jei nepasirupina tokiai dalykais :)
antras, siaip jau RST neturejo derinti be leidimo, nors aisku visko buna :)
mes tarkim isimam patys visad, tik atsiimant prasom, kad uzsakovas
padalyvautu, nes tai yra gausiai paprasciau, nei pasirasinet notarini
igaliojima, kurio praso zemetvarka :)