Tema: Re: reikia nuomoniu apie kondicionierius
Autorius: AliusV
Data: 2009-07-09 00:39:12
Turiu isirenges Fuji Elektric, atstovas Baltic Amadeus. RSA07 modelis su DC
inverter (kitaip tariant daznio keitiklis). Naudoju isimtinai tik sildymui.
Sia vasara 2 kartus buvau isijunges pusvalandziui saldyti, bet nepatiko -
mano namas ir taip pakankamai vesus. Taigi isimtinai tik sildymui. Sildymo
galingumas 3800W cop'as prie 7C 4,2. Maksimalus el.galingumas 670W, realiai
ima apie 320W su pertraukomis. Pradarius langa galingumas kyla iki 450W ir
pomazu pasidaro vel 320W. Ziema nuo vasario 10d. iki sildymo pabaigos
sildziau 2 kambarius: vienas 30m2 iki 21C kitas per atdaras duris 22m2
(~1,5C maziau) t.y. budavo apie 20,5C. Energijos sanaudos menesiui 68-70 LT,
kai tarifas paprastas t.y 0,37LT. Visas likes sildymas dujomis buvo
isjungtas. Kituose 2 kambariuose temperatura sieke ~12 laipsniu - t.y.
kazkiek zinoma per vidines sienas silumo migruodavo ir ten (gyvenu statybos
salygomis). Pasak gamintojo - efektyvus sildymas iki minus 15 lauke. Bet
Vasario menesi buvo pora dienu is eiles minus 17 ir silde.
Si rudeni planuoju isigyti dar viena aparata ir dujinis katilas bus
naudojamas tik karstam vandeniui ruosti. Na nebent pasals iki -30 bet kiek
pas mus tokiu dienu.