Tema: Re: Q: reikia nuomoniu apie kondicionierius
Autorius: Night
Data: 2009-07-08 16:18:20
As tai vienu metu labai gilinausi, buvau issirinkes dizaina, ten visokius navarotus (tipo inverter)- dabar
susidejau paprasciausius Samsungus (nes gavau geriausia kaina) ir labai labai tuo dziaugiuosi -
funkciju jokiu nera, bet ir nereikia - nustatai temperatura, ijungi ir vsio. Sutaupiau kokius 4 gabalus, ir
kadangi sildytis nesisildysiu jais, funkciju jokiu nepasigendu, o del dizaino - jei labai norsisi, aglima
papildomai moketi - as nenorejau.
Del tylumo - jau kelinta savaite miegu su ijungtu - viskas norma.