Tema: Re: Pigiai atiduodu sąramas
Autorius: Gedas B
Data: 2009-07-08 07:55:12
Nu priklausomai nuo saramu ilgiu ir paskirties ir gamintoju galimybiu...
paprastai normaliose gamyklose saramose armatura itempia, reiskia kai ja
atleidzia tai ji islenkia sarama kita kryptim (labai minimaliai), todel
apkrovus ja ji dar turi kur judeti ir vis dar buti tiesiai.
Seip vienas profesorius(akademikas) man aiskino kad zmogaus akiai reikia kad
ta sarama/sija butu islinkusi I virsu kad atrodytu tiesi, nes jeigu ji tiesi
tai atrodys kad islinkus I apacia.
Bet tikrai galima normaliai padaryti su vietoj lietomis saramomis, bet
butinai reikai deti pakankamai armaturos, gera betona ir biski islenkti I
virsu, nes armatura prades dirbti tik biski issitempusi, vadinasi tas
daiktas turi issilenkti kad normaliai dirbtu...