Tema: Re: Pigiai atiduodu sąramas
Autorius: gintasma
Data: 2009-07-07 23:30:24
daug faktoriu. Apie Siaulius, dazniasiai naudojam Gilvyciu zvyra, kuriame
nemazai molio gabaleliu, kas stiprumo tikrai nepriduoda (elektra vedziojau
pats, tai ne per viena sarama greziau, stipruma betono pajutau, gerai, kad
armaturos nepagailejau); pas mane buvo nemazai saramu 3-4 metru, tai sedimas
bent apie centimetra ar daugiau gavosi visur. klaida gal tame, jog
nepamaciau, kaip baslius tiesino pakishdami presuoto popieriaus gabalelius,
kurie nuo vandens susiplojo ir visi ishtizho; pigiau nesigavo nei samdyt
krana ir pirkt saramas. neradau anei vieno pliuso saramu liejimo.
kokybe - minusas
laiko sanaudos - minusas
kaina - minusas
papildomos sanaudos tiesinimui - konkretus minusas