Tema: Re: Teorinis klausimas apie signalizacija
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-06-30 21:36:41
Ant bell kontakto (kitaip tariant- vidine sirena) atsiranda 12V itampa
suveikus signalizacijai. O turetu buti priesingai- itampa turetu nutrukti
suveikus signalizacijai (kaip lauko sirenai) T.y. jeigu as nukerpu laida,
kuriame sroves nebuvo, tai jos kerpant ir neatsiras. Siustuvas nesupras kad
kazkas ivyko.