Tema: Re: Teorinis klausimas apie signalizacija
Autorius: Ostapas
Data: 2009-06-29 10:43:22
Na, šiuo atveju koridorius būtų antrame aukšte, tad kaip tik saugiau būtų...
jei viskas OK, galbūt netgi pavyks nuleisti lubas ir padaryti vietą po jomis
(kartu su visais routeriais, TV skirstymo mazgais etc).
Šiaip, kyla dar vienas klausimas: O būna taip, kad nedorėliai įlindę į namą
išjunginėja signalizaciją brutualiuoju būdu? T.y.  lupdami dėžę nx ir
sudaužydami ją? Kažkaip neužfiksavau tokio fakto niekur žiniasklaidoje...

--
pax vobiscum