Tema: Re: del shildymo
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-26 13:32:39
nieko ten baisaus nera, vaikia ir pas mane :)
Siaip klijuojamas buna nuslifuotas (pruostas lakavimui) bet nelakuotas. Suklijuoja graziai tarpeliu nera, tada visa nulakuoja kelis kartus (kaip ir parketa). Gaunais vientisas lakavimas, sujungimai vos matomi lieka. Toliau ti devejimasis kiek nusideves lakas. Nudevejus laka, reikia neuzleisti ir laiku perlakuoti. Tas pats galioja ir parketui.
Danaga siaip super maloni vaiksciojimui, siltas pojutis (net ir nulakavus), dulkes ir purvas sunkiai matomas ant jos (bent jau ant naturalaus kamscio nes jis margokas gaunasi. Bet siaip margumas neikyrus (bijojom, kad nepatiks, bet viskas liuks). Galima imti dazyta kamsti, bet tada jei jau pazeisi kamsti (laiku neprlakuosi) tai nutrinisi daza.
Siaip preiziura elemtari. Naudojam dar tik puse metu, bet nepastebejau jokiu minusu kolkas :)
Del dregmes tai nebijok visiskai, jis neigeria jos, yra atsparus pelesiui, nevaiksto nuo dregmes kaip medis. Paiimk ta pati vyno kamsti. Net nuo raudono vyno kamstis buna tik pats galiukas paraudes, visas kitas be jokiu pokyciu. Ir cia po kokiu metu stovejimo :)
Minusai apie kuriuos girdejau, tai jis kaip ir bet koks medis keicia spalva nuo uv spinduliu. Todel jei labai sauleta ir nuspresi po 10 metu perstumti spinta i kita vieta, tai gali matytis skirtinigi isblukimai. Bet tas galioja visai medienai. O ir berods dabar yra gruntu ar laku su uv filtrais. Kiek jie veikia nezinau.

T:)