Tema: Re: del shildymo
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-25 10:07:10
tai tas pats kamstis kuriuo vyno ir sampano butelius uzkemsa :)
O siaip tai pagooglink, vilniuje kamstinis namas berods yra, kaune ferimpeks (emiau is ju, dedu dideli pliusa tiek pasirinkimo, tiek konsultaciju tiek uzmanymo realizavimu), dar prekiauja geros grindys, vaineta, senukuose sieninio yra.
Yra klijuojamas (kaip sieninis) arba surenkamas kaip laminatas. Kaina galutiniame variante +- panasi (jei klijuojamui samdysi suklijavimui ir lakavimui, o surenkama susirinksi pats). Ant sildomu grindu geriau deti klijuojama (klijuojasi teisiai prie betono, norint idealaus varianto ant islyginimajo sluoksnio), jo storis ji gerai pamenu 4mm. Pagal kamscio charakteristikas silumos izoliacija gaunasi kaip mazdaug 11-12 mm medzio (jei gerai pamenu savo skaiciavimus). Is praktikos sia ziema i grindis paduodant +40 vandeni temperatura viduje budavo +20+22.
Surenkamas kamstis, tai ideja kaip suneriamo laminato. Iskarto paruostos lenteles kur is apacios eina techninis kamstis (nebereikia jokiu paklotu papaildomu) paskui kazkas is medzio ir atn virsaus jau grindinis kastis ir lakas. Nusipirkai, persivezei ir per savaitgali susidejai :) Tik nerizikavau deti ant sildomu grindu, nes pagal mano skaiciavima jau virsyja rekomenduotinas normas. Bet kazkas paskojo, kad turi toki susidejes ir atseit viskas gerai.

T:)