Tema: Re: El. galios didinimo procesas
Autorius: mrlz777
Data: 2021-03-30 16:11:17
Prieš keletą metų domėjausi, bet galiausiai spjoviau į tą reikalą.

Jei gerai pamenu, tai užsiregistruoji ESO, jie ten su tavim susisiekia,
pasako ar iš viso tam daugiabuty ir laiptinėj įmanoma padidinti galią,
žiūrint kokie įvadai.

Ir jei leidžia tai tada visa procedūra, kai geriausia susirasi
elektriką, kuris už tave viską padarys :)

Bet aš nieko nemokėjau jei gerai atsimenu. Pasakė, kad galiu tvarkytis
ir poto kai sutvarkyčiau dokumentus, tada būtų reikėję kažkiek susimokėti.