Tema: Re: El. galios didinimo procesas
Autorius: VaidasB
Data: 2021-03-30 10:46:09
kiek pamenu, tada jie patikrina sąlygas ko trūksta - ten visas sąrašas
dalykų su progresu kas ir kaip padaryta.

Paskui susiradau elektriką su atitinkamais sertifikatais, anas man
padarė varžų protokolą ir sutvarkė ESO viską. Po kažkiek laiko atvyko
keisti automato.

Apie administruojančią įmone nepasakysiu, nes ne daugiabutis.