Tema: Re: Namu valda -> Miestas -> iki 50 m2 -> A++?
Autorius: Spakainas
Data: 2021-03-23 08:26:21
Labas,
esmė - paskirtis. Jeigu nori iki 50kvm, tai gali būt tik negyvenamosios
paskirties pastatas (pvz poilsio paskirties).
Jeigu paskirtis - gyvenamoji, tai jis negali būt 1 grupės, jis
automatiškai patampa 2 grupės (str "statinių klasifikavimas" 2 lentelė 1
punktas), o tada pagal str "statybą leidžiantys dokumentai" 3 priedo 1.3
punktą:

ATVEJAI, KADA PRIVALOMAS STATYBĄ LEIDŽIANTIS DOKUMENTAS NAUJO
NESUDĖTINGOJO STATINIO STATYBAI, REKONSTRAVIMUI, STATINIO KAPITALINIAM
AR PAPRASTAJAM REMONTUI
1. Leidimas statyti naują statinį privalomas šiais naujo nesudėtingojo
statinio statybos atvejais:
<...>
1.3. statant II grupės nesudėtingąjį gyvenamosios paskirties (vieno,
dviejų butų) pastatą;