Tema: Re: Šiukšlių išvežimo kaina
Autorius: xc
Data: 2021-03-19 12:50:03
On 3/19/2021 10:46, eSSas wrote:

> Variantas, kad šiukšliavežės grįžta pustuštės, nesvarstomas?

Esmė ta, kad šiukšliavežė dieną X pravažiuoja maršrutu Y nepriklausomai
nuo to, ar į ją kažką įmesi ar ne. Ji važiuoja tokiu maršrutu, kad
užtikrintų visų ten esančių konteinerių ištuštinimą ir tiek. T.y. net
jei tamsta išvis ten nieko nemestum, už šiukšliavežės važiavimą tektų
mokėti.

Tai čia apie tamstos rant'us, kad per mažai sumažėjo sąskaita. Aš
panašiu svoriu viršijau išmetamų šiukšlių kiekį, man sąskaita panašia
suma padidėjo.

Šiaip jei ką - man mūsų pridurkas meras su idioto šypsena neimponuoja,
visos šitos jo stumtos sivasos pertvarkos prasmės nesuprantu (aš
apskritai esu prieš valstybines paslaugas ten, kur jas gali teikti ir
verslas), galėčiau gyventi ir su senąją pasirenkamo šiukšlių vežėjo tvarka.