Tema: Re: Šiukšlių išvežimo kaina
Autorius: xc
Data: 2021-03-19 10:41:04
Nu blin nenorėčiau, kad šiukšliavežės važinėtų pagal maršrutą ir grafiką
'surenkam, kiek telpa' - sovietmečiu mano daugiabutis jau buvo tokio
tipo paslaugos maršruto gale ir dažnai jau ir neatvažiuodavo iki mūsų :(

T.y. vežimas aptarnauja konkrečią dieną tiek konteinerių, kiek gali į
juos tilpti, t.y. dvigubai daugiau nepaima bet kuriuo atveju.