Tema: Re: REQ: Imontuojamas Saldytuvas + neimontuojamas saldiklis
Autorius: Nioka
Data: 2021-03-01 12:10:19
Na taip, plastmasinės detalės gaminiui patikimumo neprideda  :)

"Senis" <gerai.gerai.ok@gmail.com> wrote in message
Lanksto viduje sulūžo kažkokia balta plastmasė, kuri prilaiko spyruoklės
galą. Ko pasekoje spyruoklė išlindo lauk iš lanksto ir durys užstrigo
atidarytoje pozicijoje. Fainai ane :) Spyruoklė čia ta kuri automatiškai
uždaro duris.

--

----Android NewsGroup Reader----