Tema: Re: REQ: Imontuojamas Saldytuvas + neimontuojamas saldiklis
Autorius: Nioka
Data: 2021-03-01 00:48:42
Kokio AEG modelio tie lankstai sulūžo? Aš nelabai įsivaizduoju, per kurią
vietą gali lūžti toks šaldytuvo durelių lankstas. Gal tavo baldinės durelės
tvirtinosi baldiniais lankstais, o ne prie šaldytuvo durelių?

"Senis" <gerai.gerai.ok@gmail.com> wrote in message
Mano įmontuojamo AEG po 3 naudojimo metų vienas po kito  sulūžo visi 4 durų
lankstai. Tai kąašžinau...

Kitas momentas, kad nebūtų nustebimų, ne tik guglink, bet ir rašyk klausk ar
turi, kada turės. Aš pas tą derėkis.lt gruodžio mėn teiravausi buitinės
technikos komplekto, tai buvo tokių igzempliorių, kurių nežino kada gali
turėti. Bet bile kainas susidėję...

Pabandyk pasižiūrėt Bosch vietoje aeg.

--

----Android NewsGroup Reader----