Tema: Re: Sklypo riba ir tvora
Autorius: Bzik
Data: 2021-02-23 22:50:50
buvo du namai, priklausę tai pačiai šeimai (tėvai, dukra). Tėvai
pasimirė ir po kelių metų namą pardavinėjo. Savo sklypo matavimus jau
buvo darę anksčiau, tad visa riba supaišyta pagal jau įteisintą
situaciją. Kai matavo sau, liniją matininkas nubrėžė tiesiai.  Bet tvora
buvo įstriža pagal kažkokius vidinius pasidalinimus ir patogumus. Ir jei
beveik bendro ūkio atveju niekas nekliuvo, aš, po kelių metų susiruošęs
keisti baigiančius pūti stulpus, panorau pasitikslinti kurioj vietoj jie
turi būti. Pasirodo ne taip, kaip manam plane.