Tema: Re: Sklypo riba ir tvora
Autorius: Arj
Data: 2021-02-23 19:09:14
nezinant visos istorijos sunku komentuoti - gali buti visaip.
pvz tipiniai scenarijai - prisireike iteisinti valdas - atejo
matininkas, su sieksniu apmatavo, uzrase 10a, sukale kuolus.
Vieni pardave kitiems, pasake zeme iki anos lysves ar kazka panasaus.
Atejo nepriklausomybe, prisireike geodeziniu ("tiksliu matavimu") -
vieni pasidare pirmi, pagal "vietine sistema", greta jau daresi veliau,
pagal LKS, rado kad ten plaukioja, reikia "risti kad nesikirstu", +
ziurek dar ploto realybej rasta per daug ar per mazai nei leidziama
paklaida, isderino skaiciukus kad tilptu, kaimynai planu nepazinodami
pasirase. eigoj dar pora kartu savininkai pasikeite. Rezultate - pagal
plana - riba sulig tvora, bet pagal plano kordinates - neatitikimas per
kelis metrus. gerai jei pastatai yra, bet jei ju nera, tai toks
scenarijus realus, nors ir nedaznas.
Va kur kas daznesnis - nusiperka zmogus slypa, ir apsitveria tvora,
pagal ribas kur matininkai jam parodo. Ir paaiskeja kad keliukas salia,
kuriuo vazineja visas kaimas, yra ne 8m plocio, o 4m, ir stipriai
prigludes prie kitos tvoros.