Tema: Re: Oro tarpo užpildymas
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2021-01-20 12:15:35
2021-01-20 10:29, Lapinas rašė:

> Kokius skačiavimus?

Rasos taško, drėgmės difuzijos ir drėgmės išgarinimo iš konstrukcijų
šiltuoju laikotarpiu.

Su viensluoksniu mūru viskas aišku - drėgmė eina lauk per EPS, kontaktas
su konstrukcija geras, įrengus teisngai drėgmės "kišenių" nesusidaro.

Su daugiasluoksne konstrukcija, pasidaro svarbu kurioje vietoje
nusistovi rasos taškas. Todėl man galva jį geriau palikti EPS
sluoksnyje, o ne mūre. O tam reikiai kad vidinio mūro paviršiaus
temperatūra būtu artimesnė patalpai, o ne išorei.

> Šiltinimas polistirolu nereikalauja šiltinamo sluoksnio ventiliacijos.
> Klijuojasi polistirolas ant sienos, armuojamas tinkleliu ir apdailinamas
> apdailiniu tinku.

EPS laidus vandens garams, jo µ - 0.2 .. 0.4. T.y. vandens garus
praleidžia maždaug 5 kartus blogiau nei oras. Užtikrinus tolygias garų
difuzijos sąlygas, šaltuoju sezonu įdrėkusi konstrukcija visiškai
išdžiūva šiltuoju sezonu.

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody