Tema: Re: Oro tarpo užpildymas
Autorius: Edo
Data: 2021-01-19 18:00:31
Pas mane irgi senas namas su oro tarpu. Tiesa, 1mo aukšto oro tarpas
spaliais su kalkėm užpildytas. Fasadą šiltinau polistirolu, stogą su
vata. Polistirolas suklijuotas iki pat stogo, vata paklota iki pat
polistirolo. Viskas gerai kol kas.

Buvęs kolega 5 cm oro tarpą pripūtė putų, tai sakė nedidelis buvo
efektas kol namo polistirolu neapklijavo.

E.