Tema: Re: Pirties krosnelė
Autorius: Lapinas
Data: 2021-01-13 14:16:30
:)

Pas mane dar ir atbulinis vožtuvas į šildymo sistemą buvo.
Pasirodo geizeriai ten tą vožtuvą daužydavo, niekaip negalėdavau suprast ko
jis daužosi, tai prie progos demontavau tą "šilumokaitį" ir nutrenkiau į
metalo laužą.

Ir tikrai, tiesiogiai tas vamzdis gal ir prišildytų vandens, nes pas mane
boilerį šildė.