Tema: Re: Pirties krosnelė
Autorius: Sail
Data: 2021-01-13 15:07:11
Pas mane panasus šilumokaitis, colinio vamzdzio. Talpa šalia krosneles,
jauni buvom, darėm iš neržaveikės, didelę.

Šildosi savitaka, nes viskas garinėj, atstumai maži. Penki kibirai
užverda per porą valandų.

Verda taip įdomiai, kai dega stipriai, varo pastoviai, kai dega mažiau,
tada pereina į impulsinį režimą, kaip geizeriai, kurie veikia su tam
tikru intervalu.