Tema: Re: Vln Naujamiesčio būstas reketuoja
Autorius: gopenzo
Data: 2020-12-30 14:19:31
dėl gyventojų pasyvumo - 100% pritariu.

mes bandom keist administratorių, tiesa ne per JVS, o tiesiog. reikia
surinkti 1/4 butų savininkų parašų. kadangi karantinas, tai pakabinau
laiptinėj skelbimą, kad tą ir tą valandą būsiu pirmame aukšte ir lauksiu
norinčių pasirašyti. tiem kas negali tuo metu - palikau savo numerį.
niekas neatėjo, niekas nepaskambino. teko pačiam pereiti per plius minus
žinomus butus ir susirinkt parašus. tiesa, procedūrą reikės kartot, nes
iš 16 surinktų parašų blin 3 gavosi ne būtų savininkai :/