Tema: Re: Vln Naujamiesčio būstas reketuoja
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-12-30 13:22:15
Kas jums neduoda pasirinkti? Tai sprendzia tik namo gyventojai. Dukrai
nusipirkom buta, kuriuos administruoja sitie debilai. Karantinas nuo
11/06, sedziu beveik tik LT nuo to laiko ir pisu jiems rimciau prota.
Uzsipiso greitai, ryt 10-a valanda atiduoda namo raktus naujam
administratoriui, kuris nama tvarkys priziurimas gyventoju, kurie sudare
JVS.

Daugeliu atveju tokiu daugiabuciu problema - paciu gyventoju pasyvumas
ir isitikinimas, kad ju problemos rupi kitiems.