Tema: Re: Siurblys - koks, atsizvelgiant i reikalavimus
Autorius: vrm
Data: 2020-12-29 13:05:22
Nu aš ir nesuprantu, bet man paprasčiau nunešt prie kontiko (ne
daugiabutis, tai toli eit nereikia) nei įrodinėt maišelio prasmę. Pas
Mielę po ciklono yra vienas filtras, kuris ale amžinas/plaunamas. Bus
matyti kaip eksplotuosis, kolkas nepasiprašė būti išvalytas. Save
guodžiu tik kad Miele padarė geriau nei analogai.
Mano klaida buvo jog pasakiau kad yra Miele be maišelių.