Tema: Re: Siurblys - koks, atsizvelgiant i reikalavimus
Autorius: Dainiushas
Data: 2020-12-28 13:36:38
proto ramybė tai IMHO elementarus siurblys su mašais. Atsiurbė, pakeitei
siurbi toliau. Visi krakajobai, ardyt gi ten plaut reikės etc. Per laiką
bus purvo pilna kur jo neturėtų būt. Vienžo....

Net ir šitas mano supratimu jau kainuoja nesąmonę, bet na yra kaip yra....
https://www.ogmina.lt/lt/dulkiu-siurblys-miele-c-3-powerline-lotus-white-890w