Tema: Re: kiemo vartai
Autorius: sofabuilder
Data: 2020-12-28 14:26:15
gal. bet mano atveju tuomet iskart kyla klausimas del salia esanciu
pesciuju varteliu, kuriuos atidaryti 180 ivaziavimo vartai uzblokuos. ir
kitoje puseje esanciu objektu, kuriuos gal ir imanoma isnaikint, bet gal
nelabai noretusi. velgi, pats zinau tik tiek, kad noriu perdaryt vartus,
kad butu patogiau. googlas rodo labai daug rezultatu, patirties beveik
su nei vienais neturiu, tai pirmiausia ieskau patarimu, kur verta
kreiptis situo klausimu. visi gimines/pazystami kas daresi - toli nuo
kauno. zinau, kad ryterna - brangininkai, uz kiekviena smulkmena ima
labai didelius pinigus. ar yra pigiau bet neblogiau nezinau...