Tema: Re: kiemo vartai
Autorius: sofabuilder
Data: 2020-12-28 14:19:03
tai vat norisi gaut kazkokia rekomendacija firmos aplink kauna, kuri
galetu adekvaciai pakonsultuot vietoj pagal situacija. gal ir dviverius
imanoma padaryt taip, kad butu patogu. bet labiau linkes turet
nuvaziuojancius.
dabar kiekvienas isvaziavimas ir parvaziavimas prasideda ir baigiasi su
mintim - "b***t ir vel tie vartai" :)