Tema: Re: Pirties ventiliacija
Autorius: Sail
Data: 2020-12-22 09:23:54
Tai va tame ir kaifas, iejus pradziai maloniai silta (kyla klausimas ar
nereiktu dar).

Pagulejus 15 min, pasidaro visai normaliai silta, isprakaituoji.

Tada atsidarai verdanti vandens katila, dregme svelniai sukyla, pagal
pojucius pasidaro dar karsciau (bet pagal termometra nifiga, lieka tas
pats).

Tada paguli dar minuciu 10, pasidaro visai normaliai karsta.

Tada vandens ant akmenu, dar kelios minutes ir vanojies.

Kai pasidaro zopa, begi i ekete(jei uzsales ezeras).

Pakartoji dar syki, trecia karta tiesiog nusiprausi viduj, naudojamas
tazika siltam vandeniui (lietuviskai baleja).