Tema: Re: Pirties ventiliacija
Autorius: Arj
Data: 2020-12-16 16:41:52
cia jei normaliai pastatyta, tai kosminio gradiento nebuna. Teko vieno
"hipsterio" (btw architekto pagal profesija/uzsiemima) pirtyj maudytis,
tai ziema ladas ant grindu neistirpsta :) Kaip ir nedumine, bet ten jo
ideja buvo kuo autentiskesne lietuviska pirtis - is rastu, su spaliais
siltinta perdanga; tik nedumine, su kaminu; tai gerai iskurenus, virsuj
negali buti nes perkarsta, pusmetryj nuo grindu dar minusine temperatura.