Tema: Re: elektrinis dantu sepetukas, oral-b?
Autorius: [mikro]
Data: 2020-11-19 19:28:10
tai as asmeniskai pats vibro naudoju, brownu 7 klases ir nesiskundziu. bet
ta xiaomi degtuku dezute paprikolu paemiau kazkada, galvojau bus mazesne
kelionems. bet nusiskust tai su ja nusiskuti, bet vargo tai 3x. ir snukio
oda kazkaip po to nepadekoja, sujautreja gerokai:)

On 2020-11-19 09:12, [mikro] wrote:
> o tevui papirkau kazkuria ten su 3 apvaliais peiliais, nu kaip philipsai -
> tai lb patenkintas.

Man reikėjo būtent vibracinės, nes po apvalių peilių mano snukeliui
kažkaip ne fengshui būna :) Todėl nupirkau Panasonic'ą. Patiko, gerai skuta.