Tema: Re: elektrinis dantu sepetukas, oral-b?
Autorius: kaiser
Data: 2020-11-16 15:10:01
Pigesnieji yra su Nimh akumuliatoriais, o su auštesniu serijos numeriu -
su ličio. nuo 1000 ar 2000 prasideda su ličiu, nepamenu jau tiksliai.
Žmona naudoja su ličio, aš su Nimh. Kraunasi abu vienodai ilgai, bet
ličio atveju bent nebaisūs "nedakrovimai". Krauti reikia maždaug kartą į
savaitę, o kraunasi ilgiau nei 12 valandų turbūt. Tad kartą į savaitę
reikia imti atsarginį šepetėlį. Man šis vienintelis niuansas
nesuprantamas. O daugiau viskuo patenkintas.
Žmonos 2000N berods. Mano kažkoks žemesnės serijos.