Tema: Re: klausimas botanikams
Autorius: Kipsas
Data: 2020-11-15 14:52:13
2020-11-15 10:00, Teisybes Dele rašė:
> mano išprotėjusi daržininkė tręšia daržą pievelės  žole.
> bandau suprastio kokių medžiagų turi šienas, bet nesisseka išgooglinti.
> gal pas ką tėvas agronomas ir žino kokia šieno/siloso/žolės NPK sudėtis?

Mano, ne visai išprotėjusi daržininkė, nupjautą žolę visada deda aplink
medžius, vaiskrūmius. Pliusas, apart, kad tai trąša, po tuo mulčiu
neauga žolės. Minusas - giliai rudenį reikia patikrinti kas po tuo
mulčiu susiruošė žiemoti. Kalbu apie tuos didžiulius šliužus arba jų
išperas. O taip, tai likusi dalis keliauja į komposto dėžę.