Tema: Re: klausimas botanikams
Autorius: eSSas
Data: 2020-11-15 10:43:25
On 15/11/2020 10:00, Teisybes Dele wrote:
> mano išprotėjusi daržininkė tręšia daržą pievelės  žole.
> bandau suprastio kokių medžiagų turi šienas, bet nesisseka išgooglinti.
> gal pas ką tėvas agronomas ir žino kokia šieno/siloso/žolės NPK sudėtis?

tranzoo sakė turi agronomą šeimoj, tai kai atsibus gausi profo nuomonę.

Mano kaip ne profo supratimu, po vandens žolėje daugiausia celiuliozės,
kurios daržovės nemetabolizuos. Yra mineralinių medžiagų, bet pilnai jos
įsisavinamos tik žolei supuvus/surūgus, kas greitai nenutinka. Jei žolė
paskleidžiama paviršiuje, ji tik išdžiūva

S.