Tema: Re: Duju katilo darbo rezimas
Autorius: Silencer
Data: 2020-11-12 22:57:57
Viskas čia gerai. Kaip Tu įsivaizduoji jis galėtų kitaip veikti? Kad ir
moduliaciją turi ar neturi, tai vis tiek būtų tik liepsnos dydis
skirtingas, o vis tiek on/off režimu. Tiesiog yra santykis tarp
paduodamo ir grįžtančio. Kai grįžtantis pasiekia savo ribą, tai jungiasi
vėl katilas.

Be papildomų priemonių jis kitaip ir neveiks.

Tik nesugalvok pagal patalpos daviklius ar dar kaip nors (kai naudojau
tokį variantai, vienas kambarys atšąla labiau, kitas mažiau ir prasideda
nesąmonės, pastovi cirkuliacija šiuo atveju pliusas). Radiatoriams labai
gerai termo galvos.

Katilui nieko nekenkia toks režimas ir viskas čia gerai.