Tema: Re: Duju katilo darbo rezimas
Autorius: spam
Data: 2020-11-11 11:24:29
o kaip turėtų būti ekonomiškiau palaikyti tarkim 22C:
1. Nustatyti žemesnę vandens temperatūrą ir kad pastoviai dirbtų katilas
neatsijunginėdamas (kad kambario temperatūra būtų arti 22, bet nepasiektų)
2. Didinti vandens temperatūrą, kad greičiau įšiltų patalpa ir
atsijungtu, vėliau nukritus kambario temperatūrai vėl greitai prišildytų