Tema: Re: judesio jutiklis ir vėjas
Autorius: Sail
Data: 2020-10-05 12:01:26
Sis variantas nenugalimas.

Belieka arba keisti judesio daviklius tikintis kad kuris nors bus
geriau, arba nupirkti ta, kur jautrumas reguliuojasi, ir uzsukti ji, kol
tenkins sviesmuzikes nebuvimas.

Kaip minejau, kitaiski davikliai viduriuose atrodo gerai (mehaniskai
irgi ok), ir kaina ju seniuose taip pat nedidele. Tad tik sugaisto laiko
klausimas sprendziant ka daryti toliau.