Tema: Re: judesio jutiklis ir vėjas
Autorius: Sail
Data: 2020-10-05 11:54:56
Pas mane vienas paezerej, kitas name prie duru. Abejose vietose skersvejai.

Kai vejuota suveikeja daug dazniau, bet ir nevejuotom dienom gaudo
vaiduoklius. Irgi manau siltas/saltas oras. Plius pazerej siksnosparniai
vakarais siauteja, o su ju greciais ir nesuprasi, ar nuo vaiduoklio
suveike, ar nuo ju.

Tiesiog nebekreipiu demesio, sviestuvai led'iniai, tad elektros per daug
neprisuks.