Tema: Re: variniai laidai netrūnija
Autorius: Sail
Data: 2020-09-29 08:36:00
Jei teisinga fliusa panaudosi, susilituos tikrai. As juodos spalvos
daugiagyslius sulituodavau, kurie mistiniu budu budavo korodave visu
laido ilgiu.

Pradzioj kiek imanoma nuvalysi mechaniskai.

Kanifolijos gal ir nepakaks, bet yra toks fliusas tubelese, kuri
santechnikoj naudoja, lituodami varinius vamzdzius. Tas piktesnis, ir
pagelbeja ten, kur kanifolija neima.

Avariniams atvejams yra berods aliuminio litavimo fliusas skysam
pavidale. Tas isvis gerai padeda, bet retai jo prireikia.