Tema: Re: variniai laidai netrūnija
Autorius: Tester
Data: 2020-09-28 11:12:14
Nemačiau, kad būtų kokios drėgmės, gal tapetų klijų prieš n metų buvo koks
lašas patekęs ant laido, bet apvarvėję klijais laidai nebuvo. daugiau
neįsivaizduoju, kas galėjo ten pakliūti.
Beje, lituoti kažin kaip pavyks, nes laidas daugiagyslis ir vos apsinešęs,
įtariu nelips.
Izoliacija ten kažkokia įdomi - vienu sluoksniu užpilta, t.y., ne dviguba, o
vienas storas sluoksnis, kuriame paskandinti laidininkai.

"tranzoo"  wrote in message news:rks1em$bl0$1@news.omnitel.net...

tai gal pateko rugsciu, ar drusku ir dregmes?
nes varis seip tik agresyvioj aplinkoj koroduoja. temperatura auksta,
aisku visada padeda...