Tema: Re: ?ilumos skaitiklis
Autorius: Kancler
Data: 2020-09-28 09:29:18
As namie pasistaciau kazkoki deveta, matuoja srauta ir termofikato
 temperatura in/out
Staciausi nes norejau suskaiciuot geotermo COP
Manonatveju paprasta matematika, turiu skaitliuka elektros kuris
 matuoja kiek geotermas suvalgo elektros ir turiu silumos
 skaitliuko parodymus.
Tavo atveju irgi galim gan paprastai suskaiciuot, stati du
 skaitliukus, nusirasai menesio pradzioj parodymus silumow, duju,
 tada menesio pabaigoje vel ir turi silumos skirtuma ir duju, o
 ten jau suskaiciuosi kike reikejo duju kad pagaminti silumos
 kiekiui, kadangi zinosi kiek pats sunaudojai silumos ir kiek
 nuomininkai, galesi tiksliai pasakyti jiems