Tema: Re: Å ilumos skaitiklis
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-09-28 02:37:59
Atsakysiu visiems bendrai :)

Patalpos kardinaliai skiriasi - tiek plotu, tiek šiluminėm savybėm.
Kolchozo pagal plotą nenoriu, man šildymas bus papildomas komfortas, pas
anuos išjungus šildymą kitą dieną iki 0 krenta. Dabar nuomininkai daug
metų moka pagal dujų skaitliuką, nes kitų patalpų apskritai nešildėm
(ten ir taip žemiau +5 nekrenta niekad). Kai pradėsiu šildyt - neturėsiu
net apytiskliai proporcijos kaip paskaičiuot.

Variantas statyti du skaitliukus irgi svarstomas, kad proporciją matyt.
Bet nieko prieš išvengti 200€ dar vienam skaitliukui.

Karštas vanduo mizeris, atskaičius šildymą, karšto vandens likutis
pasidalins. Jų sunaudojamas šaltas vanduo 1-2 kubai per mėnesį, iš jo
tik dalis šiltu virsta (komercinės patalpos). Nesunku pagal šaltą primest.

O kai pradedama pagal plotą skaičiuot, ar iš lempos - nustojama taupyt,
jie atsuks viską ant 26 laipsnių. Aš šildydamas savo 60kv tikėtina kad
sunaudosiu per pusę mažiau dujų nei jiem 30kv reiks.

Kol kas planas pastatyt tą skaitliuką ir porą mėnesių parinkt info kaip
jo skaičiai siejasi su dujų kubais, tada ieškot lygties :)