Tema: Re: virtuvė, emaliuotas špižinis puodas
Autorius: ostapas
Data: 2020-09-29 19:17:15
Jei tas iš Ikėjos yra Senior, tai ir vidus jo emaliuotas.

"MaRiUs"  wrote in message news:rkv850$6n8$1@news.omnitel.net...

Turiu tris:
neemaliuota visa is zirginelis.lt - superinis plovam ir kt daiktam kur
reik negailet temperaturos, ar tai netgi ant lauzo, minusas - plastikine
rankena dangcio tai orkaitej netinka.
Emaliuota is isores is ikea, ta pailga, superinis kept mesos gabalam ir
visokienm pauksciam orkaiteje ir tt.
Emaliuota visaip is RIMI akcijos raudona, kept niekam netinka, bet
troskiniam ok, Atrodo kaip le crusette, ant to ir pasimoviau, kai
atsibos upgradinsiu i lecrusette :)

--
MaRiUs

Kaunas