Tema: Re: virtuvė, emaliuotas špižinis puodas
Autorius: ostapas
Data: 2020-09-08 22:02:24
Panašu kad Ikea atleido Senior seriją ir liko tik neemaliuoti ketaus
gaminiai (Vardagen serija).

"ostapas"  wrote in message news:rj8k4r$npk$1@news.omnitel.net...

Ikea lyg kažką turėjo. Krinonoj esu matęs įtartinai į Staub panašių daiktų
(nors tikrai ne veisliniai jie). Bohemia turi Lodge (bet šitie neemaliuoti
atrodo).
Metalo amžius kažką internete rodo kad porą turi. Manau kokia Imperija irgi
kažką turės
Aš Staub pirkau nečiupinėjęs iš vokiško amazon'o. Nesigailėjau nei
akimirkos.

"For example John Smith"  wrote in message

Virtuvė būna namuose, o virtuvėje puodai būna.
Taip pritempiau klausimą o.building grupei :-)

Kur Vilniuje galima pačiupinėti emaliuotą špižinį puodą? Pilnas
internetas parduotuvių, o aš noriu pirkti oldskūliškai. Ką patarsit?