Tema: Re: perėjimas nuo anglių prie dujų
Autorius: Edo
Data: 2020-09-21 16:14:52
Gal kai naują namą statai ir gali anglių sandėliavimo vietą iš anksto
protingai susiplanuot. Bet ne tada kai perki su daline apdaila ir ne
tada, kai gyveni sename. Bet kuriuo atveju visi konvejeriai, krautuvai
ir sandėliavimo plotas yra investicija. Arba nieko neinvestuoji ir pats
tampai. Gaunasi tikrai pigiausiai. O dar kai kaimynas perka nepakuotas
anglis, tai ir pridulka tos patalpos aplink katilinę normaliai.

E.