Tema: Re: perėjimas nuo anglių prie dujų
Autorius: Edo
Data: 2020-09-15 11:57:32
Aš galiu tik palyginti tėvų situaciją, kurie nešiltintame karkasiniame
name gyvena. Aišku, praėjusi žiema buvo gana šilta, bet pabrangimas
gavosi tik simbolinis lyginant su briketais ar fasuotomis į maišus
anglimis. Apie 25 proc. skirtumas jei anglis perki tonomis. Nu tai čia
mokestis už komfortą. Aišku gali būti ir didesnis skirtumas jeigu šalčių
bus...

E.