Tema: Re: Sutartis su sodo kaimynu
Autorius: xc
Data: 2020-09-16 08:18:33
Jei normaliai notariškai patvirtintas - taip. Aš kažkada pasirašiau
leidimą kaimynams jungtis prie mano tiesto miesto vandentiekio vamzdžio
ir kanalizacijos - tai tas notaro leidimas suformuotas taip, kad leidimo
teisė pereina visiems esamiems ir būsimiems tų konkrečių sklypų
sąvininkams bet kokiomis sąlygomis be mano ar mano sklypo būsimų
sąvininkų teisės atšaukti.