Tema: Re: Ismaniu sieniniu termostatu
Autorius: qwerty
Data: 2020-09-08 08:04:43
Pas mane dujos, bet tai esmes nekeicia. Katilas kolektoriaus
nereguliuoja, keicia bendra termofikato temperatura. Ant kolektoriaus
pats konturu pralaiduma sureguliuoju rankiniu budu, tiksliau ta padariau
pirmo sezono pradzioje. Realiai pasidalinimas i tris skirtingas grupes -
silciausia (sanmazgai), vidutine (svetaine ir vaiku k.) ir vesiausia
(miegamasis).