Tema: Re: Ismaniu sieniniu termostatu
Autorius: Spakainas
Data: 2020-09-07 13:51:29
Gal nesusikalbam - nieko tu ten nereguliuosi. Nustatei ir pamiršai.
Reguliuosi įvadinį katilą - atvažiuodamas įjungsi prieš pusdienį, kad
prišiltų. Išvažiuodamas prisuksi. Ir viskas. Ilgesniam laikui
išvažiuodamas paliksi kad +5 palaikytų, kad neužšaltų niekas.
Kambariuose sukabinti termostatai patys pareguliuos temperatūrą tai
reikšmei, kuriai jie nustatyti (kai įjungsi katilą), ir jie tą darys
automatiškai.
Jeigu tu nori kiekvieną kart išvažiuodamas kiekvienam kambaryje prisukt
temperatūrą iki minimumo, o paskui atvažiuojant kiekviename atstatinėt
atgal - tai mano nuomone ne tai kad nepatogu, bet ir gausiai užknisa.
Beveik garantuoju kad pažaisi pirmus kelis kartus, o paskui reguliuosi
tik katilą :)
Čia tik mano nuomonė. Galbūt tu tiesiog nežinai kur daugiau tuos pinigus
išleist ir būtinai norisi paeksperimentuot - tuomet kodėl gi ne.