Tema: Re: Ūkinis pastatas. Iš ko mūryti?
Autorius: eSSas
Data: 2020-09-01 15:00:58
On 01/09/2020 14:38, Lapinas wrote:

> "eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message

> Plet. Instrukcijos rodo, kad dėt sulig išoriniu matmeniu. Tada geriau
> nešlifuot.

Ten centre yra kokiu 40mm pločio ir 5mm aukščio išsikišimas, kuris jokia
ne kliūtis išmanioms rankoms.

Arko klijavimas reikalauja didesnio tikslumo, nei Haus lego (užtat jiems
reikia armatūros). Dėžutė klijams - >70 EUR, teko pasidaryt savo ;-) Be
dedikuotos dėžutės Arko klijavimas bus vargo vakarienė

S.